Re: "Znika" mysz na USB

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Thu, 14 Mar 2013 20:24:24 +0100

W dniu 2013-03-14 20:12, animka pisze:

> Skoro nie umiesz to dlaczego sam nie naprawisz tylko chcesz to
> naprawić z pomocą innych - przy okazji zwalając winę na płeć piękną?

Bo nie jest świnią i próbuje przynajmniej pomóc dziewczynie na tyle, na
ile siÄ™ da.
Oczywiście może iść do jakiegoś "expierda" co to stwierdzi że płyta
padła i każe kupić nową oferując że ma akurat "fajną w dobrej cenie" -
to akurat z praktyki z moją kumpelą. Mogłem jej tylko powiedzieć, aby
więcej tam nigdy nie szła.

PS. to gdzie ma w końcu odinstalować w "Manadzerze Urządzeń" - w Viście
czy w Ubuntu?

--
Irokez