Re: tablet PC TabFun 7.0

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Mon, 11 Mar 2013 11:37:12 +0000 (UTC)

Dnia 11.03.2013 Maciek Babcia Dobosz <babcia_at_jewish.org.pl> napisał/a:

> Niekoniecznie. Autodesk jest bardzo przychylne uczelniom i studentom i
> licencję edukacyjną o ile spełnia się wymagania otrzymuje się od ręki.

Co niekoniecznie? Że pirat kosztuje 0 zł? ;-)

Soft dla studentów to inna bajka, i faktycznie opłaca się przyzwyczaić
studenciaka do korzystania ze swego softu nawet za friko.
Narkodealerzy też ponoć pierwsze działki dają darmo ;-)

> Do niekomercyjnego zaprojektowania budki dla ptaków jak znalazł.

Do budki dla ptakĂłw to armata na muchy, ale jak kto lubi...

> A koniecznie kradziony? Mi PS Elements i Premiere Dell dodał za darmo do
> zakupionego laptoka. Choć akurat do korekty fotek uzywam darmowego
> softu. ;-)

Niekoniecznie, ale Twoje darmowe wersje na pewno są za mało profesjonalne ;-)

Ja na przykład dowiedziałem się z usenetu, że Audacity kompletnie
nie nadaje siÄ™ do domowego uĹĽytku, bo nie ma pewnego Bardzo Profesjonalnego
Systemu Wtyczek.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.