Re: tablet PC TabFun 7.0

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 11 Mar 2013 10:55:45 +0100

Dnia 2013-03-11, o godz. 09:36:54
Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_gazeta.pl.invalid> napisał(a):

> A zero złotych spiracone.

Niekoniecznie. Autodesk jest bardzo przychylne uczelniom i studentom i
licencję edukacyjną o ile spełnia się wymagania otrzymuje się od ręki.
Do niekomercyjnego zaprojektowania budki dla ptaków jak znalazł.

> Bo przecież przeciętny uzyszkodnik nawet czerwonych oczu na zdjęciach
> "u cioci na imieninach" nie skoryguje bez kradzionego
> fotoszopa, bo wszystko inne jest niewystarczająco profesjonalne :-)

A koniecznie kradziony? Mi PS Elements i Premiere Dell dodał za darmo do
zakupionego laptoka. Choć akurat do korekty fotek uzywam darmowego
softu. ;-)

Zdrówko