Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri, 8 Mar 2013 17:56:02 +0100

On Tue, 5 Mar 2013, Michal wrote:

> [...] W sumie nawet nie o to
> chodzi, o to ¿e te tañsze Logitechy itp. s± z³e, ale teraz jest jaka¶ taka
> mania, by by³y strasznie ma³e.

  Witam w klubie :>
  O ile nie potrzebujê do szczê¶cia du¿ego fotoaparatu i wielu "du¿ych"
rzeczy, a r±k nie mam wcale ogromnych, te¿ nie umiem zrozumieæ braku
myszy do obejmowania *rêk±* (med. :P, pot."d³oñ") a nie palcyma.
  Z rok temu upolowa³em aukcjê wyprzeda¿y na allegro i kupi³em sobie na
zapas co¶ choæ trochê wiêkszego, ale starego radiowego A4techa i tak
nie zast±pi, choæ on pr±do¿erny jest :> (ale za to ma 2xR6, dziêki
czemu *wa¿y* i wiadomo ¿e *le¿y* na blacie).

> tak samo do laptopa je¶li bierze siê j± w drogê

  Jako¶ tak.

> Warto przyzwyczaiæ siê do dobrej myszki/klawiatury - jak raz ju¿ siê
> przyzwyczai potem strasznie ciê¿ko przesi±¶æ siê,

  No, i teraz wyja¶nij dlaczego w czasach w których co kwarta³ "obowi±zkowo"
jest nowy model ma byæ *WARTO* siê przyzwyczajaæ :>
  Chyba po to, ¿eby sobie poziom irytacji na przysz³o¶æ zagwarantowaæ ;)
  Nie starczy Ci pomys³ów MS$ ze zmienianiem co chwila interface?
  :>

pzdr, Gotfryd