Re: Laptopy z ekranem OLED

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri, 8 Mar 2013 18:29:20 +0100

On Sun, 3 Mar 2013, Latet wrote:

> Witam,
>
> Czy są już laptopy z ekranem OLED,

  Daj znać kiedy będą w jakichkolwiek monitorach :)
  Istotnie lepiej dałoby się rozwiązać problem oglądania stereo
(w tej chwili nic innego niż TN nie jest w stanie nadążyć
za przełączaniem obrazu).
  Czy ja się mylę, czy jednak na razie OLED/AMOLED opanowane
w produkcji seryjnej jako tako (czas "trzymania" parametrów
szacowany na 3 lata) są konstrukcje albo bardzo małe albo
z *dużymi* (bardzo) pikselami?

  Znaczy albo smartfony albo ekran z rozsądną rozdzielczością
za to 55 cali lub więcej :]

> a jeśli nie, to kiedy mogą pojawić.
> Mam na mysli masową sprzedaż

  Ba.
  Są, Samsung i LG (od 55 cali wzwyż)

> w normalnych cenach

  Obawiam się że nie zmieszczą się w Twojej definicji, jaka by
ona nie była :)

> a nie prototypy

  Nie, nie prototypy, ale podejrzenie że gwarancja na matrycę
pokrywa się z jej "fizycznym" czasem życia mam mocne.

> Oglądałem ostatnio w dużym sklepiej RTV znaczną liczbę laptopów i załamało
> mnie to, że nawet najdroższe miały ekrany o beznadziejnych kątach widzenia.

  No, ale w tej sprawie można zejść szczebel niżej, do IPS :)
(nie, laptopów też nie ma, ale przynajmniej nie ma przeszkód
technologicznych aby istniały - i były takie)

pzdr, Gotfryd