Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 2 Mar 2013 23:36:38 +0100

W liście datowanym 2 marca 2013 (14:00:18) napisano:

> chcę kupić myszkę bezprzewodową ale nie za bardzo wiem którą wybrać [
> chciałbym Logitecha , ale ceny trochę odstraszają ] więc patrzę na
> allegro na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na
> pełnych akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<
> DZIeki.

W moim komputerze:
Microsoft 4000 - myszka ma ok. 7 miesięcy, bateria AA wytrzymuje
ok. miesiąca. Poza tym kółko się klinuje, a cała mysz jest
pokryta gumą, która się obrzydliwie lepi.

Dla porównania, w komputerze żony, używanym w tych samych warunkach i
mniej - więcej równie często:

Logitech M195 - myszka ok. 2 letnia, identyczna bateria AA
działa ok. 2-3 miesięcy, myszka działa bez zarzutu.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub