Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 2 Mar 2013 23:29:19 +0100

W liście datowanym 2 marca 2013 (18:22:26) napisano:

> a allegro widzę kilka myszek Logitech MX Revolution , czy to są dobre
> myszki i ile wytrzymują na pełnym naładowaniu ??

Jedna taka leży u mnie w szafce.

Fantastyczne urządzenie pod względem funkcjonalnym.
Niestety, na jednym ładowaniu wytrzymuje tylko kilka dni.

Jeżeli używasz do komputera stacjonarnego - to nie problem. W zestawie
ładowarka biurkowa, po prostu musisz wyrobić sobie odruch, żeby po
wyłączeniu komputera odkładać mysz na ładowarkę (ładowarka biurkowa
w zestawie).

Niestety, odkąd przesiadłem się na laptopa, takie używanie stało się
upierdliwe.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub