Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun, 3 Mar 2013 09:22:23 +0100

Użytkownik "Gupik" <brudas25_at_NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
> chcę kupić myszkę bezprzewodową ale nie za bardzo wiem którą wybrać [
> chciałbym Logitecha , ale ceny trochę odstraszają ] więc patrzę na allegro
> na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na pełnych
> akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<

Kupiłem z rok temu myszkę Omega w Kauflandzie z nadajnikiem nano 2,4GHz za
22,50zł, bo potrzebowałem najtańszej myszki i klawiatury na USB (niektóre
stacjonarne komputery nie mają już PS2, klawiaturka przewodowa Omega w
Kaufladzie 10zł ;-) ). Myszka działa mi już ponad rok na AAA alkalicznych,
ale ma wyłącznik pod spodem i może dlatego tak długo. :-)