Re: Jaki czytników do ebooków - kilka pytań

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri, 1 Mar 2013 16:03:23 +0100

Dnia 2013-03-01, o godz. 15:43:00
m <mvoicem_at_gmail.com> napisał(a):

> Jeżeli chodzi o czytanie - nie wyszedłem jeszcze z analogowego
> getta :)
>
> Przez analogię do matrycy laptopa sądzę jednak, że słońce choćby
> minimalne musi przeszkadzać strasznie. Przetrenowałem z laptopem w
> domu (rzeczony salon), w ogrodzie, w parku, w poczekalni (jak raz od
> południa okna). I to nie są jednostkowe przypadki w ciągu ostatnich
> kilku lat.
>
> Dlatego sądzę że teza jakoby nie było różnicy dla oczu - jest odważna.

No właśnie. Ty sądzisz. Ja używam intensywnie.

> Ja cały czas tylko do oczu się odnoszę.

I jak pisałeś - sadzisz. Wiesz - ja okulary noszę ~40 lat i regularnie
jestem u okulisty. I od kilkunastu lat żadnych zmian. Tylko jedna wada
- ale to akurat stała i wrodzona choć rzadko spotyakan.

> W salonie przed 15tą, czytam (papierowo) często, nie tylko w lecie.

Pożycz jakiś porządny tablet - z lepszym ekranem niż coś z Biedronki -
i sprawdź. Zdziwisz się

> A czy my nie o czytaniu właśnie? :)

O czytaniu. PDF-ów między innymi. A tu urządzenia na e-ink-u niewiele
niestety potrafią zaoferować.

Zdrówko