Re: Jak przenieść RAID 0 ?

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Mon, 25 Feb 2013 10:28:15 +0100

W dniu 25.02.2013 10:17, Marek pisze:

> Ueee tam... od 2 lat jadÄ™ bezawaryjnie. Przesadzasz :-)

Taaak... A człowiek, który spadł z wysokiego budynku, w połowie lotu
może stwierdzić, że "póki co jakoś leci" ;->

> Cierpliwość nie jest moją zaletą a backup komputera załatwia temat.

Do robienia kopii zapasowych trzeba mieć większą cierpliwość ;)

[ciach]

> Czyli ?

A jaki masz system operacyjny? Tam siÄ™ pytaj.

> Niby tak. Jednakże z drugiej strony patrzałem jak wygląda obciążenie CPU
> przy transferze danych na mojej starej płycie:

A niby jak ma wyglądać? Zapisujesz jednocześnie na jednym dysku, leci to
transferami DMA, a programowe rozrzucenie dysku logicznego po dwóch
fizycznych nie wymaga wiele wysiłku od oprogramowania.

--
Åšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy