Re: Jak przenieść RAID 0 ?

Autor: BUNIEK <mbuniek_at_interia.pl>
Data: Mon, 25 Feb 2013 13:35:11 +0100

> Umm... RAID-0? Dane ci niemiłe?

Demonizujesz trochÄ™ to ryzyko - a od zabezpieczenia danych jest backup. A w
przypadku dysków magnetycznych Raid-0 to jedyny sposób na wzrost wydajności.
Używam RAID-0 i w komputerze domowym(3x500GB) jak również w serwerze w
domu(2x 2TB). I chwale sobie, raid-0 poleciał 1 raz, był zbudowany ze
starych dysków 4 x ATA 200GB w tym czasie wymieniłem pojedynczy dysk w
laptopie 2 razy bo się mu padło miałem go od nowości jeden i drugi.
Backupy robią się na RAID-1. ze wszystkich komputerów w sieci.

I póki co jakoś leci.

:)

Buniek