Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Thu, 31 Jan 2013 16:38:56 +0100

Dnia 2013-01-31 16:21, Użytkownik JDX napisał:
> On 2013-01-31 15:25, RadoslawF wrote:> Dnia 2013-01-31 13:40, Użytkownik
> m4rkiz napisał:
> [.....]
> Jak na razie to zwolennicy SSD podali trochę linków na poparcie swoich
> słów, natomiast przeciwnicy w kółko powtarzają zasłyszane gdzieś urban
> legends i jakimś dziwnym trafem nie wskazali ani jednego źródła z
> którego czerpią swoją wiedzę na temat rzekomej awaryjności SSD.

Link o awaryjności dysków SSD sięgający u pewnych producentów
40% jest poparciem jakich słów zwolenników ? Bo mam wrażenie
że jednak nie tych o bezawaryjności ?

> No pewnie, że są awaryjne. Ale nie są bardziej awaryjne od HDD. A jakbyś
> zapomniał, to właśnie o to chodzi w tym flejmie który sam rozpocząłeś
> ironizując i sugerując jakoby SSD były bardziej awaryjne od HDD ("Pomoże
> mu ta masa grupowych teoretyków udowadniająca jakie wspaniałe i
> bezawaryjne są dyski SSD").

A teraz wyjaśnij jak z cytowanego zdania doczytałeś stwierdzenie
że dyski HD są bardziej awaryjne od SSD ?
Możesz też posłużyć się jakimś innym moim zdaniem jeśli chcesz. :-)

pozdrawiam