Re: Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Wed, 30 Jan 2013 19:25:24 +0100

Użytkownik "Robson" <robson_at_z.pl> napisał w wiadomości
> Nigdy bym nie kupił xeroxa. Była w pracy, eksploatacja diabelnie droga.
> Wymiana tonerów, bębna, utrwalacza itp. to ponad 2kzł. A wymieniać trzeba
> podejrzanie często, bo bęben chyba co 10000 stron...

Samsung CLP-365:
CLT-R406 Imaging Unit Yield: Black : 16,000 pages, Color 4,000 pages - około
400zł

Brother HL-3040cn :
DR230CL Imaging Drum Unit - 15,000 pages each @ 5% coverage - około 400zł -
1 sztuka na 1 kolor, czyli mamy 4 sztuki w drukarce

Xerox 6010N - nie wiem, nowe to jest, pewno coś koło 20k stron
Do mojego 6125N kosztuje imaging unit 675K69240 około 700zł. i jest na
30.000 wydruków.
Przy moich przebiegach to nie wiem czy ze starości ją najpierw nie zmienię.

Także w tej półce cenowej jeden diabeł co kupi, a jak padnie Imaging Unit to
cena i tak jest zaporowa w każdym przypadku, bo praktycznie jak zakup nowej
drukarki.

Pozdro

--
Irokez