Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Wed, 30 Jan 2013 19:29:17 +0100

Użytkownik "JDX" <jdx_at_onet.pl> napisał w wiadomości
> On 2013-01-29 22:39, Irokez wrote:
> [.....]
> Chodzą słuchy (http://tnij.org/uddv na końcu), że ten problem dotyczy
> również HDD.
> A często pada elektronika w HDD aby miało to jakiekolwiek znaczenie? :-D
> Bo z mojego niewielkiego doświadczenia wynika, że wcale nie pada. :-D A
> na różnych stronkach (jak np. w/w) piszą, że pada sporadycznie.

Np. wadliwe serie Barracudy. Tam po wyłączeniu/włączeniu dysk był dead. Ale
wgranie firmware czy podmiana elektroniki ratowała.
Partia IBM z rumunii za to sypała sektorami... ale szło zrobić kopię danych,
co najwyżej pojedyncze pliki przepadały.

W SSD mamy tylko jedną opcję jak czytam - dysk dead, o padających samych
sektorach jakoś cisza.

--
Irokez