Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Wed, 30 Jan 2013 19:00:50 +0100

Dnia 2013-01-30 17:05, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

> Takie masz wrazenie.

Nie przypisuj innym swoich mylnych wrażeń.

> Jak zwykle klamiesz. Uzytkownicy SWIETNIE zdaja sobie sprawe z wad i NIE
> TWIERDZA ze ich nie ma, po prostu sikaja na nie i maja to w dupie. Kupuja
> taki dysk bo szukaja wydajnosci, a ze go nie beda trzymac do emerytury... no
> coz, widac komputera uzywaja do pracy a nie jako eksponatu jak antagonisci
> SSD.

Od kłamania to dotychczas tylko ty byłeś. I dalej jesteś,
a może masz podpisane oświadczenie pozostałych użytkowników
SSD z czego sobie zdają sprawę w temacie tych dysków ?
Tyle że ja też jestem użytkownikiem takiego dysku, mojego
oświadczenia nie masz, czyli kłamiesz, jak zwykle zresztą.
Ale chętnie poczytam czyje oświadczenie masz i czy jest tam
też oświadczenie założyciela tego wątku ?

Pozdrawiam