Re: Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP

Autor: atm <__at_vp.pl>
Data: Tue, 29 Jan 2013 16:55:46 +0100

> Teraz? nieświadomi tylko... Fakt że tylko raz. Może o to chodzi?
> Znajomi i rodzina, wszyscy którzy mieli atramenty i kombajny HP, wszyscy
> wyrzucili ten złom w pierony i kupili Samsunga/Brothera/Xeroxa.
>
> Pozdro.

Przy okazji, wiecie jak sprawuje sie np drukarka tego typu SAMSUNG
CLP-365:
http://allegro.pl/kolorowa-drukarka-laserowa-samsung-clp-365-toner-i2968159056.html
Obecnie posiadam atramenowke Canon iP4600, uzywam zamiennikow i ogolnie
juz kilka razy mialem ja ochote wyrzucic za okno, tyle ze moga przywalic
za to kare do 500zl ;]
Chcialbym kupic cos taniego w eksploatacji, umozliwiajacego druk w
kolorze w jakosci tabelek, zdjec w zasadzie nie przewiduje, no moze cos
sporadycznie jednak bez paracia na super jakosc. Wazne tez zeby nie
trzeba bylo przed niemal kazdym drukowaniem (rzadko drukuje) czyscic
glowicy jak to mam wlasnie z obecnym Canonem...