Re: Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Tue, 29 Jan 2013 20:03:25 +0100

Użytkownik "atm" <__at_vp.pl> napisał w wiadomości

> Przy okazji, wiecie jak sprawuje sie np drukarka tego typu SAMSUNG
> CLP-365: Obecnie posiadam atramenowke Canon iP4600, uzywam zamiennikow
> i ogolnie juz kilka razy mialem ja ochote wyrzucic za okno, tyle ze
> moga przywalic za to kare do 500zl ;]
> Chcialbym kupic cos taniego w eksploatacji, umozliwiajacego druk w kolorze
> w jakosci tabelek, zdjec w zasadzie nie przewiduje, no moze cos
> sporadycznie jednak bez paracia na super jakosc. Wazne tez zeby nie trzeba
> bylo przed niemal kazdym drukowaniem (rzadko drukuje) czyscic glowicy jak
> to mam wlasnie z obecnym Canonem...

Jeden, to już nie kupię drukarki bez przynajmniej portu LAN.
Dwa - jak tanie to patrz na dostępnośći ceny zamienników lub chipów/proszków
jak sam będziesz robił dosypki.
Bo tani laser kolor to droga eksploatacja jak na oryginałach masz zamiar
jechać.

Jak czyścisz często głowice to znaczy że niewiele drukujesz, więc spoko. Nie
powinna więc ci przeszkadzać jego strasznie wolna praca (ledwo 4 strony/min,
w praktyce mniej jak 20 letnie drukarki - tak majÄ… czteroprzebiegowe, ale sÄ…
tanie).
Ja bym kupił w tej samej cenie to:
http://www.chip.pl/testy/drukarki/drukarki-laserowe-kolorowe/xerox-phaser-6010n
lub trochę drożej
http://www.chip.pl/testy/drukarki/drukarki-laserowe-kolorowe/brother-hl-3040cn
(trochę szybsza, tańsze i wydajniejsze tonery)

Czyścić głowice? Tutaj możesz o tym zapomnieć - włączasz i drukujesz, jak w
japońskim aucie - lejesz i jedziesz. Nie ważne czy stała tydzień czy pół
roku (jak mój Xerox ostatnio).

Pozdro.

--
Irokez