Re: Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Thu, 24 Jan 2013 20:18:34 +0100

Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah_at_geehad.com> napisał w wiadomości
> 1. Kto kupuje HP? Moja pierwsza była HP. I powiedziałem: nigdy więcej.

eetam, HP LaserJet 6P do dziś mi działa na printserwerze też HP w sieci.
EkonomiÄ… wydruku chyba nic nie pobije.

Fakt że atrament DeskJet 930c wywaliłem przez okno, wprawdzie sprzęt był ok,
ale tusze oryginalne za 3 stówki mi zaschły po pół roku leżenia w szafie w
oryginalnym opakowaniu. W tym momencie powiedziałem nigdy więcej HP. Kupiłem
Xeroxa 6125N.

> 3. Kto teraz kupi HP? ;)

Teraz? nieświadomi tylko... Fakt że tylko raz. Może o to chodzi?
Znajomi i rodzina, wszyscy którzy mieli atramenty i kombajny HP, wszyscy
wyrzucili ten złom w pierony i kupili Samsunga/Brothera/Xeroxa.

Pozdro.

--
Irokez