Re: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neostrada.pl>
Data: Mon, 28 Jan 2013 16:10:02 +0100

Dnia Mon, 28 Jan 2013 15:20:51 +0100, Kamil napisał(a):

> Użytkownik "Leszek K." napisał:
>

> http://allegro.pl/tusze-do-canon-pgi520-cli521-ip3600-ip4600-mp550-i29742577
> 44.html
>
> To są zamienniki wkładów. Podobne są do głowicy BC-21e. Kosztują 2 zł za
> szt. Po 3 dniach postoju bez drukowania nieodwracalnie zasychają dysze w
> głowicy, a głowica kosztuje tyle co dwie nowe drukarki. Oryginalny wkład
> kosztuje 40-80 zł. Kosztuje, ale nie zasycha nawet przez pół roku i ma
> wydajność 1000 stron. Nie ma darmowych obiadów.
>
> Pzdr

A to ciekawe. W lecie urlopowałem się ponad miesiąc i ni mi nie zaschło.
Zasycha nie wkład tylko dysze, a to bardziej kwestia konstrukcji drukarki
(dobrego uszczelnienia zaparkowanej głowicy/ automatycznego czyszczenia)
1000 stron to może by wydrukowało tekstu a nie foto. Akurat nie te ale
kiedyś trafiłem na zamienniki o pojemności zwiększonej o 20%. Drukarka
płakała, że już sucha a ja drukowałem i drukowałem.