Re: "przerywa" myszka ?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Mon, 28 Jan 2013 15:41:46 +0100

W dniu 2013-01-28 14:15, Yakhub pisze:

> U mnie podobne problemy robiła kombinacja Dropbox + Winamp Agent.
> Sprawdź programy działające w tle, i wywal wszystko, co tylko możesz.
Dzisiaj dla testów wziąłem drugi dysk i czysto zainstalowany win7x64 pro
pl sp1, wprost z płytki instalacyjnej, jeszcze bez ściągniecia
windowsupdate, (odcięty od sieci), bez żadnych driverów (tyle tylko, co
win7 sp1 sam znajduje), żadnych programów dodatkowych - a efekt ten sam.
Upuszczam ikonki, czasem po pół sekundy, czasem po 30s. Oczywiście na
innych gniazdach usb - to samo.
Co ciekawe - mini-xp bootowalny z plyty - brak takiego efektu.
Czyli by wydawało się że problem softwarowy, no ale bez jaj - win7x64
nie jest jakimś krzakiem, w którym nawet myszka nie działa ;) I w logach
systemu brak jakichkolwiek komunikatów warning/error, żeby się driver
jakiś restartował czy coś...