Re: "przerywa" myszka ?

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Mon, 28 Jan 2013 17:31:03 +0100

> Co ciekawe - mini-xp bootowalny z plyty - brak takiego efektu.

Czy masz na nim uruchomioną sieć?

> Czyli by wydawało się że problem softwarowy, no ale bez jaj - win7x64
> nie jest jakimś krzakiem, w którym nawet myszka nie działa ;) I w logach
> systemu brak jakichkolwiek komunikatów warning/error, żeby się driver
> jakiś restartował czy coś...

Pytanie wyżej niby z paczki... ale miałem sytuację taką, że mi mycha co
jakiś czas stawała na moment, zwróciłem uwagę, że od czasu do czasu sieć
pokazuje, że się rozłącza, ale niby działał. Puściłem pinga na router i
okazało się, że co parę sekund zamiast 2ms ping był 300ms, dokładnie w
tym momencie mycha stawała. System brał całe zasoby na ten moment i nie
obsługiwał myszy. Komp na gwarancji, wylądował w serwisie, zmienili płytę.
Może u Ciebie też jakieś urządzenie wymusza zainteresowanie systemu, to
samo urządzenie nie jest zainicjowane w Mini-xp więc nie krzaczy.
Przem