Re: joystick cyfrowy

Autor: LPPL <lespe_at_ummagumma.pl>
Data: Mon, 28 Jan 2013 08:40:08 +0100

Użytkownik "RadoslawF"

> Druga ręka na klawiaturze to było w symulatorach lotniczych.

Nie tylko. W morskich też. Weżmy chociaż submarine commander, silent service
itp. W tzw. czołgowych również, o samochodówkach nie wspomnę... A trzeba
pamiętać, ze były to złote czasy "symulatorów" i oceniam, że co 5 gierka
miała coś z tym wspólnego. A z ciekawostek - w takim np. spy hunterze
(symulator zmotoryzowanego J. Bonda) trzeba było używać jednocześnie dwa
dzoje, żeby wykorzystać wszystkie bronie i możliwości i pamiętam więcej
takich gierek (ale tytułów to już raczej nie).

> Co do problemu z zajęciem drugiej łapki to bez przesady

Racja. Zawsze można podpiąc kroplówkę...

> jak grałem to nie piłem

Fuj, to najohydniejsze ze zboczeń o jakich słyszałem (chyba, że ktoś był
nieletnim - albo kobietą w ciąży;)!

LP