Re: joystick cyfrowy

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sat, 26 Jan 2013 21:16:46 +0100
Message-ID: <ke1dji$7d5$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Dnia 2013-01-26 19:42, Użytkownik LP napisał:

>>>> Prawdziwy Joy, taki z Arcade Video Game to właśnie tylko patyk i kulka.
>>>> Te "dobrze leżące" to odpustowe zabawki. Tu masz prawdziwy Joystick:
>>> Prawdziwy? Ogólnie wiadomo, że prawdy są trzy a ta akurat "zalatuje" mi
>>> tą najważniejszą, ostatnią;)
>> Masz racje. Jako wiekowy użytkownik komputerów (zaczynałem w latach
>> osiemdziesiątych) uważam że joy trzymany całą dłonią jest nieprecyzyjny.
>> I nie jest to tylko moja opinia, duże lepsze wyniki w grach osiągali
>> ludzie którzy lewą ręką trzymali podstawkę i naciskali fire umieszczone
>> na tej podstawce a palcami prawej ręki sterowali drążkiem niż
>> ludzie trzymający drążek w dłoni i dodatkowo naciskali na tym
>> drążku palcami tej samej dłoni fire.
>> Joye z wyprofilowanym pod rękę drążkiem sprawdzały się tylko
>> w symulatorach lotu ale nie we wszystkich, w niektórych jednak
>> precyzja sterowania była ważniejsza. :-)
>
> Ale zaraz potem gry ewoluowały i trzeba było jedną ręką sterować a drugą
> czasem klepać po klawiaturze, więc wyboru i tak nie było.
> Poza tym używanie obu rąk utrudniało regularne przyjmowanie płynów (a w moim
> przypadku, wtedy, również wdychanie dymu) a to, jak wiadomo, skutecznie
> zabija całą przyjemność płynącą z gry.

Druga ręka na klawiaturze to było w symulatorach lotniczych.
Co do problemu z zajęciem drugiej łapki to bez przesady, jak grałem
to nie piłem, palenie w graniu nie przeszkadzało, granie w paleniu
też nie.

Pozdrawiam
Received on Sat 26 Jan 2013 - 21:20:02 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sat 26 Jan 2013 - 21:51:04 MET