Re: Drugi HDD w miejsce napędu DVD co kupić i czy warto SSD?

Autor: ST <jetexwytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun, 27 Jan 2013 15:56:19 +0100

> nie ma sensu zbytnio oszczedzac, zdecydowanie cos z 5 latami gwarancji,
> bezproblemowe firmy to samsung i intel, model m4 od cruciala tez cieszy
> sie z dobrych opinii, najgorsza renome z 'firmowych' urzadzen maja ocz

Dzięki za odpowiedź tylko szkoda że za późno się o tym dowiaduję.
Sprzedawca w stacjonarnym sklepie komputronika namówił mnie na ocz
vartex 4 za 460zł bo to niby najlepsze dyski w tej cenie, inne (samsung,
intel) mi odradzał i mówił że się bardzo rzadko sprzedają.

Zainstalowałem win8 i na razie jestem zadowolony. Wzrost komfortu pracy
jest faktycznie ogromny, programy które używam najczęściej: firefox,
cubase sx, photoshop uruchamiają się teraz błyskawicznie i pracują bez
żadnych zacinek

> z dellem nie mam doswiadczenia ale ogolnie potrzebujesz tylko czegos
> takiego:
> http://allegro.pl/nowa-kieszen-hdd-do-dell-vostro-i2973303058.html
>
> aukcja przykladowa, jezeli ci sie nie spieszy to pewnie na ebayu znajdziesz
> sporo taniej

na razie stary dysk podpiąłem sobie pod USB, rozumie że w takiej
kieszeni transfery będą szybsze?