Re: Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl>
Data: Sun, 27 Jan 2013 15:07:54 +0100

W dniu 25.01.2013 o 12:35 $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com> pisze:

> Korupcja? Spisek drukarkowy?
> Nie chce mi się sprawdzać, ale mowa była chyba o naruszeniu własności
> intelektualnej.
> Sąd chyba mocno pojebało, że przyznał rację HP.

Na miejscu Action i AB, wprawdzie tez zawarlbym ugode z HP, ale zaczalbym
marginalizowac ich sprzet w swojej ofercie. Po duzym spadku sprzedazy, HP
po pewnym czasie by sie ugielo... Jednakze pewnie istnieje drugie dno i
w/w dystrybutorzy, a posrednio tez producenci zamiennikow, doszli do
wiosku, ze jednak wiecej kasy maja ze spedazy produktow HP niz z tych
zamiennikow, ktore i tak gdzies wypchna.

Znajac zycie, Polacy znowu cos wyysla i wszyscy beda zadowoleni ;)

Inna sprawa, jak juz zauwazono w tym watku, kto swiadomy kupuje dzis
plujki HP? ;) Historia Brothera pokazuje, ze mozna produkowac trwaly,
dobry i tani sprzet...

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.