Re: Problemy z SSD

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Fri, 25 Jan 2013 23:46:55 +0100

W dniu 2013-01-17 15:24, m4rkiz pisze:

> 99% uzytkownikow domowych juz nigdy nie bedzie go potrzebowalo,
> zwlaszcza kiedy plyty maja po 6+ zlacz sata (nawet jezeli ktos sam sklada
> pc to rzadko ma co podpiac pod drugi post sata 6Gbps - obecny juz w
> wiekszosci
> plyt - zwykly hdd tego nie wysyci)
>
> kontroler wymagalby 4 zwyklych lini pcie na jeden port, przy
> dzisiejszych domowych
> chipsetach intela problem dosyc powazny
>
> jest to sprzet ktory musi byc o pare rzedow wielkosci dokladniej
> zaprojektowany
> [...]

Tak? To wytłumacz to jeszcze Microsoftowi i jego posranej licencji OEM
do Windows7 włącznie (pewnie >95% instalacji PC w domu to OEMy - nie
znam nikogo kto miałby w domu system MS w wersji pełnej BOX - zazwyczaj
jest to OEM + ew. upgrade). Druga sprawa wybitnie upierdliwa to
ustawianie ponownie macierzy RAID0 na 3-4 współczesnych dyskach mających
po 1-3 TB - trzeba mieć gdzie to upchnąć na czas zmiany płyty. Gdyby nie
te dwie sprawy pewnie zmieniłbym jakiś czas temu mobo, a tak jakoś mi
się do tego nie pali, tym bardziej że rozwój PC, zwłaszcza w obozie AMD
mocno zwolnił i jakoś nie mam specjalnej motywacji do zmiany platformy z
Phenoma X4 955 BE na FXa (poprzednio na tej mobo miałem PII X2 550 BE,
ale to siÄ™ Å‚atwo zmienia).
No chyba że dojdziemy do wniosku że 90% domowych userów jedzie na
piratach, albo w najlepszym przypadku ma w głębokim poważaniu warunki
OEM MS.

--
/MB