Przejściówka CF - PATA 44pin [2,5"]

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Sat, 26 Jan 2013 00:00:12 +0100

Jak wiadomo CompactFlash jest logicznie zgodny z PATA, nie potrzebuje
żadnych dodatkowych chipsetów tłumaczących - zwykłe połączenie pinów.
O ile przejściówek CF - PATA 40 pin + power ze złącza flopa jest
zatrzęsienie dostępnych za grosze (sam mam ze dwie nie używane), to albo
ja źle szukam, albo nawet bardziej naturalnych, bo mających już
zasilanie przejściówek CF - PATA 44 pin [standard dysków 2,5" PATA]
praktycznie nie ma. Jakiś namiar na źródło takich przejściówek w
rozsądnej cenie w PL albo prośba o wytłumaczenie, czego nie wziąłem pod
uwagę, że nie są one sprzedawane (poza niewielkim potencjalnym
zainteresowaniem nabywców).

--
/MB