Re: Problemy z SSD

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Thu, 17 Jan 2013 14:24:09 -0000

"Michal" <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com> wrote in message
> Mam podobny problem z Asusem M4A77TD PRO (w sumie jedyne co mi brakuje to SATA
> III i USB 3.0). Trochę tego szukałem i na rynku nie ma w powszechniej
> sprzedaĹźy ĹťADNEGO sensownego kontrolera SATA III.

99% uzytkownikow domowych juz nigdy nie bedzie go potrzebowalo,
zwlaszcza kiedy plyty maja po 6+ zlacz sata (nawet jezeli ktos sam sklada
pc to rzadko ma co podpiac pod drugi post sata 6Gbps - obecny juz w wiekszosci
plyt - zwykly hdd tego nie wysyci)

kontroler wymagalby 4 zwyklych lini pcie na jeden port, przy dzisiejszych
domowych
chipsetach intela problem dosyc powazny

jest to sprzet ktory musi byc o pare rzedow wielkosci dokladniej zaprojektowany
i wykonany niz typowe chinskie gowno noname a to kosztuje, zwlaszcza przy
niewielkich nakladach

a w niepowszechnej sprzedazy da sie znalezc wszystko, tylko taniej wymienic
plyte