Re: hdd nie som wjeczne i sie psujom!

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed, 23 Jan 2013 08:50:06 +0100

Dnia 2013-01-22, o godz. 20:42:48
Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px> napisał(a):

> 3 razy trwalsze? Hmm... mam w firmie kilkaset tradycyjnych dysków,
> głównie 160 GB. W ciągu 4 lat padło może z pięć. Tymczasem na dwa
> zakupione ostatnio dyski SSD do notebooków, jeden tydzień temu
> wyzionął ducha, a przepracował całe 3 miesiące. Zaiste, imponujący
> wynik ;-).

Wiesz - jak trafiła się felerna seria HDD (sławetne Seagate czy kiedyś
IBM z serii DTLA) to taki wynik nie był niczym dziwnym.

Jak patrze na szafkę z dyskami uszkodzonymi (w firmie polityka jest
taka że uszkodzone dyski zostają u nas) to mam około 60 sztuk.
Najstarsze z 2000 roku. W tym czasie przez sprzęty przewinęło się ich
około tysiąca. Może trochę więcej. Przy czym przeważają dyski z
ostatnich ~3-4 lat - wyraźnie wzrosła ich awaryjność. Zwłaszcza w
segmencie najtańszych.

Zdrówko