Re: hdd nie som wjeczne i sie psujom!

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Tue, 22 Jan 2013 23:01:23 -0000

"Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> wrote in message
> 3 razy trwalsze? Hmm... mam w firmie kilkaset tradycyjnych dysków,
> głównie 160 GB. W ciągu 4 lat padło może z pięć. Tymczasem na dwa
> zakupione ostatnio dyski SSD do notebooków, jeden tydzień temu wyzionął
> ducha, a przepracował całe 3 miesiące. Zaiste, imponujący wynik ;-).

to co napisalem bazuje na linku z

mi osobiscie problemy sprawial tylko vertex 2 (padly dwie sztuki, jeden po
ok. roku, zostal wymieniony i ow wymieniony pochodzil 4 miesiace, poznej
wymienili go na agility 3) z okolo 40 dyskow ssd z ktorymi mialem kontakt
przez ostatnie trzy lata wszystkie inne dzialaja bez zarzutu