Re: hdd nie som wjeczne i sie psujom!

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Tue, 22 Jan 2013 14:47:11 -0000

"h.w.d.p." <hvhv_at_igbjo.yfd> wrote in message
> wlasnie otworzylismy hale ktora byla zamknieta przez prokurature i komornika
> od lipca 1998 roku.
> nie wylaczono jednego komputera i chodzil on przez prawie 15 lat NON STOP z
> malymi przerwami w dostawie pradu. (zasilacz AT, nie wymaga klikniecia po
> wlaczeniu pradu i sam odpala kompa)
> dysk WD 2 GB ma przejechane 122401 godzin i status ogolny w smart OK, zero
> pending sectors, zero badow itp.
> Pozdrawiam posiadaczy SSD !

wiec zakladajac ze prad wylaczali dwa razy w roku i zaladowal wtedy system
to faktycznie przepracowal z 15 godzin a reszte sie krecil...

jaka jest obecna wartosc tego dysku? jakie znaczenie dla wlasciciela ma
fakt ze 15 lat pozniej dalej on dziala? gdyby byl dyskiem w uzywanym sprzecie
to 10 lat temu trafil by na wysypisko...

i po raz kolejny - wspolczesne serie ssd samsunga i intela sa 3 razy
mniej awaryjne niz dyski twarde ktore sa ich rowiesnikami (dane za okres
ich obecnosci na rynku czyli ostatnich 2 lat a gwarancji maja 5 - a z
piecioletniego i starszego sprzetu to mam chyba tylko jakiegos pada i joystick)

akceptuje argument - "ja nie potrzebuje przyspieszac systemu o tyle o ile
robi to ssd za tyle ile on kosztuje", w koncu nie kazdy chce wydawac 3-5 stow
zeby system szybiciej sie odpalil i plynniej chodzil, ale "ssd ssie bo
zabytkowy dysk krecil sie 15 lat" do mnie specajlnie nie przemawia