Re: Problemy z SSD

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 20 Jan 2013 17:59:25 GMT

On 2013-01-20, JDX <jdx_at_onet.pl> wrote:
> No, rzeczywiście są drogie. Np. 250 GB Samsung 840 Pro kosztuje aż
> 800zł. :-D Fortuna po prostu, zwłaszcza dla kogoś, kto używa komputera
> do zarabiania pieniędzy i potrzebuje szybkiego dostępu do danych. :-D

No cóż. Jeśli dla Ciebie nie ma różnicy między 200 a 800 zł, to
tylko pozazdrościć.
Dla większości mieszkańców tego kraju jest to jednak dosyć duża różnica.

Co do "zarabiania pieniędzy przy użyciu komputera", to mam dla Ciebie
2 zaskakujÄ…ce informacje:

a) nikomu nie zaimponowałeś - komputera w pracy używa większość ludzi
po studiach i pewnie około połowy zatrudnionych na tym kontynencie,

b) w zastosowaniach wymagających dużej niezawodności i wydajności
nie używa się SSD tylko macierzy HDD (w różnych technologiach).
Są dużo wydajniejsze i dużo bezpieczniejsze niż Twój SSD. Są też
dużo drożśze

c) WD produkuje dyski SSD przeznaczone do zastosowań profesjonalnych.
128 GB kosztuje około $1200.

pozdrawiam,
PK