Re: Problemy z SSD

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Sun, 20 Jan 2013 19:57:45 +0100

On 2013-01-20 18:59, PK wrote:

> No cóż. Jeśli dla Ciebie nie ma różnicy między 200 a 800 zł, to
> tylko pozazdrościć.
Różnica oczywiście jest. Czy jest ona dla mnie znacząca na tyle, aby
zrezygnować z zalet oferowanych przez SSD? Nie jest. Pewnie podobnie jak
dla wielu (większości?) innych ludzi potrzebujących szybkiego dysku w PC
do zarabiania kasy.

> Dla większości mieszkańców tego kraju jest to jednak dosyć duża różnica.
No i dla większości mieszkańców tego kraju używających komputerów
prywatnie (a także i zawodowo) SSD nie jest potrzebny. Bo piracki filmik
to i ze starego napędu CD pójdzie.

> b) w zastosowaniach wymagających dużej niezawodności i wydajności
> nie używa się SSD tylko macierzy HDD (w różnych technologiach).
> Są dużo wydajniejsze i dużo bezpieczniejsze niż Twój SSD. Są też
> dużo drożśze
Tzn. gdy nie potrzebuję szybkiej pamięci masowej w PC to wstawiam tam
przeciętny HHD, a gdy takowej potrzebuję to podłączam PC pod macierz na
Fibre Channel? :-D

> c) WD produkuje dyski SSD przeznaczone do zastosowań profesjonalnych.
> 128 GB kosztuje około $1200.
Wiesz, pierwszy z brzegu dysk SSD o pojemności 128GB może być
wykorzystywany profesjonalnie (tzn. do zarabiania pieniędzy). A te WD o
których piszesz to, zdaje się, są przeznaczone do upychania w, o zgrozo,
macierzach. :-D