Re: Problemy z SSD

Autor: terjan <zef_at_nono.pl>
Data: Sun, 20 Jan 2013 17:19:16 +0100

> Nie wiem jakie Ty miałeś dyski. Słyszałeś kiedyś WD10EZRX? :)
> Ja mam od pół roku i nie słyszałem :P

jakie masz w komputerze elementy "które się kręcą" ? pojęcie głośności
komputera jest względne to temat rzeka

tak się składa że o twoim jednotalerzowcu WD10EZRX wiem dużo bo go
kupiłem po długim i starannym wybieraniu, to jeden z pierwszych 1TB na
talerz, czyli ma być cicho i bez wibracji jednak ten cudowny HDD ma
zmienną prędkość obrotową, przy niskich obrotach był w miarę cichy i nie
wibrował ale był wolny, przy pełnej prędkości "odlatywał", jeżeli
umocujesz dysk na podkładce z gąbki będzie niesłyszalny jednak ja z
powodu rozmiarów obudowy (14litórw) nie mam takiej możliwości, dysk
poszedł do zwrotu