Re: Problemy z SSD

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun, 20 Jan 2013 17:01:51 +0100

Dnia 2013-01-20 16:18, Użytkownik PK napisał:

> Mnie to wcale nie bawi.
> Autentycznie tworzy się jakiś kult SSD. Trochę mi to zaczyna
> przypominać dyskusje z lekko "przyćmionymi" marketingiem fanami Apple.
>
> Ogólnie nikt nie podważa faktu, że SSD są ciche i szybkie, ale też
> sporo droższe. Normalny człowiek to po prostu wie i żyje dalej.
>
> Ale są też ludzie (chyba po prostu zmartwieni faktem, że wydali
> dużo na coś tak przyziemnego jak dysk), którzy - nie mogąc podważyć
> argumentu ceny - starają się wykazać, jak beznadziejne są HDD
> i twierdzą, że bez SSD to się po prostu żyć nie da (jakby rok temu
> [...]

A pamiętacie dyskusję o wyższości lustrzanych matryc lcd nad
matowymi ? Nawet na tej grupie byli idioci którzy przekonywali
o ich wyższości nad matowymi nawet w monitorach stacjonarnych.
Bo tak wyczytali w reklamach. Po kilku miesiącach papierowa prasa
komputerowa zaczęła oficjalnie pisać o różnicy w jakości i
kretynów pierniczących bezsensowne głupoty i kłamstwa wymiotło
z grupy. Ciekawy jestem w dyskusjach nad jaką rewelacją udzielają
się dzisiaj.

Pozdrawiam