Re: PÅ‚yta mITX i cooler do IvyBridge

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 20 Jan 2013 15:37:40 GMT

On 2013-01-20, BartekK <sibi_at_drut.org> wrote:
> Co do ciszy - widać że tam z tyłu może siedzieć 12cm wentylator
> wyciągający - ja bym podłączył go jako cpu-fan, a na procesorze zostawił
> tylko i wyłącznie samą "wierzę" typu scythe ninja rev.B (wysokość 15.2cm

Myślałem o tym rozwiązaniu, ale trochę się obawiam. Fractal Design
dodaje dość wydajne i ciche wiatraki. Jeśli ostatecznie wybiorę
CPU 35W, to chyba rzeczywiście mogłoby się obejść bez dodatkowego
na coolerze (tzn. on już raczej niewiele wniesie w przepływ). Zresztą
wiatrak zawsze można dokupić.

Nie mniej nadal rozważam opcję z małym coolerem poziomym. Będzie
trochę luźniej w obudowie, będzie dodatkowe chłodzenie płyty
głównej.

Osobną kwestią jest to, że chciałbym wsadzić tam już posiadany
zasilacz - niestety z kablami na stałe, które będzie trzeba
gdzieś upchnąć :/.

pozdrawiam,
PK