Re: PÅ‚yta mITX i cooler do IvyBridge

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sun, 20 Jan 2013 16:17:03 +0100

W dniu 2013-01-20 14:53, PK pisze:
> Jeszcze nie zdecydowałem się na CPU, ale zapewne będzie to i3
> z przedziału [35W,55W].
> Cena: ok 100 zł.
> Na papierze bardzo ciekawie wygląda Xigmatek Praeton, choć ciekaw
> jestem przy jakiej prędkości zmierzyli te "<22dBA", skoro on się
> może rozpędzić do 2800rpm...
> Najprawdopodobniej będę to montował do Fractal Design Node 304, więc
> w grÄ™ wchodzÄ… ew. jakieÅ› tanie "towery" (np. Xigmatek Gaia), ale chyba
> w mojej sytuacji nie warto kombinować.
Bardzo fajna obudowa, sądząc po fotkach to tam powinno wejść "prawie
wszystko". Z parametrów wysokość=210mm, odjąć dla bezpieczeństwa ~20mm
na tulejki pod płyta, płytę, podstawkę i procesor - i masz 19cm
wysokości, to wejdzie naprawdę wiele dobrych radiatorów. Kwestia
zmieszczenia się w cenie 100zł to druga sprawa, bo realnie płacisz za
wagę + design i nazwa firmy - im większy radiator, to ciężko by był tańszy
Co do ciszy - widać że tam z tyłu może siedzieć 12cm wentylator
wyciągający - ja bym podłączył go jako cpu-fan, a na procesorze zostawił
tylko i wyłącznie samą "wierzę" typu scythe ninja rev.B (wysokość 15.2cm
- zmieści się) - tu masz okazje łyknąć w dobrej cenie
http://allegro.pl/chlodzenie-cpu-scythe-ninja-2-rev-b-i2941815858.html
(została 1h do końca, 99zł). Będzie cicho i sprawnie. Tylko patrz czy w
komplecie jest zestaw zapinek na S1155/1156 - były wersje starsze bez nich.