Re: Problemy z SSD

Autor: terjan <zef_at_nono.pl>
Data: Sun, 20 Jan 2013 15:32:32 +0100

W dniu 2013-01-20 15:05, PK pisze:

> A jednak chwdp ma sporo racji. Jeśli kupujesz solidne dyski,
> to problemów naprawdę da się uniknąć. A różnica w cenie do
> najtańszych "mających dobrą opinię" SSD jest tak duża, że można
> HDD wymieniać co 1.5 roku lub nawet co rok (uwzględniając
> kasę ze sprzedaży). Czyli na gwarancji i na długo zanim przeciętny
> dysk zaczyna sprawiać problemy.

OK odszedłem od tematu niezawodności, dla mnie zakup SSD to najlepiej
wydana kasa w "przyspieszanie" komputera jeżeli wezmę pod uwagę ostatnie
kilka/naście lat

a intela wziąłem właśnie ze względu na niezawodność

porównywanie że dla ciebie lepiej kupić HDD za 250zł i drukarkę jest
jakbyś napisał że lepiej wziąć monitor CRT 14" ze śmietnika zamiast LED
24" a różnicę w cenie wydać na GTX 660 LOL - a są tacy co tak robią...