Re: Jak można przyspieszyć starego laptopa?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun, 20 Jan 2013 15:16:37 +0100

"PK" napisał:

> Przyznaję, że nie kumam, skąd ta konieczność SP3 :).

Może niektórzy lubią mieć system aktualizowany na bieżąco z WU lub MU, a
nie podejrzanej konduity Autopatcherów?

> SP1 na 128MB chodziło OK (wiem, bo miałem). Na 256 MB
> już dobrze śmigało (sporo grałem na takim zestawie).

A teraz 1 GiB dla XP jest "entry level" i nie ma co wspominać starych
czasów.
Specyfikacja dla tego laptopa (której niektórym dyskutantom najwyraźniej
nie chciało się przeczytać) wyraźnie mówi, że ów laptop ma 2 sloty dla
modułów o wielkości najwyżej 256 MiB i jest to na dzisiaj stanowczo za
mało dla - cytuję: "przeglądania netu". Zwłaszcza przy tym procesorze. Ta
maszyna po prostu nie nadaje się do przedstawionego zastosowania i żedne
leputanie tu nic nie pomoże.

JoteR