Re: Problemy z SSD

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 20 Jan 2013 15:06:12 GMT

On 2013-01-20, terjan <zef_at_nono.pl> wrote:
> OK odszed艂em od tematu niezawodno艣ci, dla mnie zakup SSD to najlepiej
> wydana kasa w "przyspieszanie" komputera je偶eli wezm臋 pod uwag臋 ostatnie
> kilka/na艣cie lat

No i spoko. Je艣li odczuwasz r贸偶nic臋, to pewnie jeste艣 happy. A je艣li
jest to r贸偶nica w realnym u偶ytkowaniu, a nie sztucznych testach typu
"kopiowanie 8GB na inn膮 partycj臋", to pewnie nawet mia艂o to sens :).

> a intela wzi膮艂em w艂a艣nie ze wzgl臋du na niezawodno艣膰

Ze wzgl臋du na niezawodno艣膰, to ja wzia艂em 2xHDD w RAID 1 i kosztowa艂o
mnie to mniej ni偶 Tw贸j SSD. Czujesz r贸偶nic臋? :]

> por贸wnywanie 偶e dla ciebie lepiej kupi膰 HDD za 250z艂 i drukark臋 jest
> jakby艣 napisa艂 偶e lepiej wzi膮膰 monitor CRT 14" ze 艣mietnika zamiast LED
> 24" a r贸偶nic臋 w cenie wyda膰 na GTX 660 LOL - a s膮 tacy co tak robi膮...

Zdecydowanie nie. R贸偶nica mi臋dzy 14" i 24" jest ogromna i 艂atwo
zauwa偶alna. Tzn. jest to du偶y skok jako艣ciowy.

R贸偶nica mi臋dzy SSD i HDD nie jest tak zauwa偶alna. Oczywi艣cie komp
chodzi troch臋 szybciej (a w pewnych specyficznych zastosowaniach -
znacznie szybciej), ale nie jest to jaka艣 wielka rewolucja jako艣ciowa,
kt贸ra pozwala Ci robi膰 jakie艣 nowe rzeczy. Po prostu oszcz臋dzasz
jakie艣 u艂amki sekund na r贸偶nych operacjach.

pozdrawiam,
PK