Re: Problemy z SSD

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 17 Jan 2013 22:37:08 +0100

Dnia Thu, 17 Jan 2013 15:43:48 +0100, RadoslawF napisał(a):

> Zdefiniuj "wysocy", ja mając 182cm musiałem głowę chować między ramiona
> i siedzieć pochylony bo dach walił mnie po głowie.
> W zimie znowu but nie bardzo mi się mieścił między pedałem hamulca
> a elementem kabiny. Malucha nie miałem ale robiłem na nim prawo
> jazdy a i potem musiałem w tym wyrobie kilka razy jechać.

Dziwny jakiś. Swego czasu (końcówka ogólniaka) do maluszka władowaliśmy się
w 11 osób. Nie pytaj jak, bo sam tego nie rozkminiam, ale faktem jest, że na
imprezę do znajomych studentów tak dotarliśmy. :D

[ Animal rights? Animals have the right to be tasty.                       ]
[                                                     (znalezione w necie) ]