Re: Problemy z SSD

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 17 Jan 2013 22:37:08 +0100

Dnia Thu, 17 Jan 2013 15:28:17 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

> Nie radze, w kopaniu ze stadnina koni przegrasz* ;-)

Tej. Wstawiasz taką * sugerującą przypis czy inny dopisek w nagłówkach, to
na sugestii nie kończ, co? :D

[ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem?       ]
[ W pierwszym przypadku Ci nie staje, w drugim nie ma czasu wypić...       ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]