Re: Problemy z SSD

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Thu, 17 Jan 2013 15:43:48 +0100

Dnia 2013-01-17 15:11, Użytkownik m4rkiz napisał:

> inaczej to opinia podobna do tej ze wysocy ludzie nie moga wygodnie
> korzystac z samochodow bo 126p sa niskie bardzo

Zdefiniuj "wysocy", ja mając 182cm musiałem głowę chować między ramiona
i siedzieć pochylony bo dach walił mnie po głowie.
W zimie znowu but nie bardzo mi się mieścił między pedałem hamulca
a elementem kabiny. Malucha nie miałem ale robiłem na nim prawo
jazdy a i potem musiałem w tym wyrobie kilka razy jechać.

Pozdrawiam