Re: Problemy z SSD

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Thu, 17 Jan 2013 14:11:27 -0000

"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> wrote in message
> Zaraz Ci Remek i RS wytłumaczą, że nie wiesz, o czym mówisz. ;D

wyciagniecie tak ogolnego wniosku na podstawie tak malej probki,
dodatkowo ograniczonej do jednego\dwoch modeli tego samego producenta
to idiotyzm

owszem, ocz z vertexami mialo sporo problemow, z 5 jeden musialem odeslac,
ale o wniosek ze maja 20% awaryjnosci bym sie nie pokusil

jak sie chce wyciagac wnioski o wszystkich ssd to trzeba wziac pod uwage ze
istnieja tez sprawdzone konstrukcje jak M4 czy 830 ktore sa na rynku
dostatecznie dlugo zeby pokazac ze ssd jednak sie nadaje do domowego uzytku

inaczej to opinia podobna do tej ze wysocy ludzie nie moga wygodnie
korzystac z samochodow bo 126p sa niskie bardzo