Re: Ach te cholerne drukarki Brother...

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Wed, 16 Jan 2013 18:13:27 -0000

"Animka" <animka.to.nie..ja_at_wp.pl> wrote in message
> [...]

rozumiem ze to nie dziala?
http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public/as/au/en/dlf/download_top.html?reg=as&c=au&lang=en&prod=mfc250c_all

ten model jest na rynku ile? 4-5 lat? i tak milo z ich strony ze (jak ktos
tu napisal chce im sie za miesiac wypuscic stosowny sterownik, przeciez
nie musza)

kto ma placic za wspieranie starego sprzetu, uzywanego przez coraz mniejsza
ilosc ludzi pod coraz nowszymi systemami?

vuescan

> Wk艂adam ponownie p艂yt臋 z instalk膮 pod Win 7 do tej drukarki i mam komunikat,
> ze oprogramowanie nie ma odpowiednich sterownik贸w do mojego systemu.

biorac pod uwage ze wtedy kiedy ta plytke tloczyli pewnie nikt nawet nie myslal
widnows 8 to zdziwilbym sie gdyby zadzialalo :>