Re: Ach te cholerne drukarki Brother...

Autor: Animka <animka.to.nie..ja_at_wp.pl>
Data: Wed, 16 Jan 2013 19:06:19 +0100

W dniu 2013-01-16 16:58, qwerty pisze:
> Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
>
> A co ma win8, czego nie ma win7?

Niby to samo, ale jakoĹ› wszystko w innych miejscach, no i szybszy jest.
Jeśli zaś chodzi o uruchamianie to uruchamia się wolno. Aha, kolory
lepsze jak na moje oczy - szczegĂłlnie czarna czcionka.
Już się przyzwyczaiłam do 8, a na poczatku mnie działał na nerwy.
Powywalałam te okienka z facebokami i innymi. Dałam sobie okienka takie
jakie mnie sÄ… potrzebne.

--
animka