Re: Ach te cholerne drukarki Brother...

Autor: Animka <animka.to.nie..ja_at_wp.pl>
Data: Wed, 16 Jan 2013 18:54:09 +0100

W dniu 2013-01-16 01:33, Mr Misio pisze:
> U偶ytkownik Animka napisa艂:
>
> SOA#1
>
> MAm kilka roznych modeli wielofunkcyjnych i wszystki dzialaja pod Win8
> zarowno po sieci jak i po USB.
>
> skanowanie, faksowanie, drukowanie #SOA :)

Wk艂adam ponownie p艂yt臋 z instalk膮 pod Win 7 do tej drukarki i mam
komunikat, ze oprogramowanie nie ma odpowiednich sterownik贸w do mojego
systemu.
Tzn pod Win8 Pro dzia艂a Ci skanowanie z "na szybce"?
Pode艣lij/udost臋pnij gdzie艣 na stronie sterowniki do USB.
Moja drukarka to MFC 250C (ale to i tak pewnie dla Ciebie nieistotne).

--
animka