Re: wycena używanego laptopa

Autor: gadacz <gadacz_usenet_at_o2.pl>
Data: Sun, 13 Jan 2013 22:52:52 +0100

W dniu 2013-01-13 22:43, rs pisze:
> On Sun, 13 Jan 2013 22:26:17 +0100, gadacz <gadacz_usenet_at_o2.pl>
> wrote:
<ciach>

> przegiecie w ktora strone?

że to dość wysoka cena.

> jesli uwazasz, ze 450 funtow to za malo i bedziesz chcial wiecej, to
> potencjalny kupujacy, moze ci grzecznie podziekowac i kupic sobie ten
> sam model na amazonie. to chyba oczywiste.
> jesli uwazasz, ze 450 funtow to za duzo, to oddaj ten laptop tej
> osobie za przyslowiowa flaszke i moze fama w rodzinie pojdzie, ze
> jestes dobry wujek, co moze byc bezcenne.

takie coś to chyba tylko mastercard daje ;)

a tak poważnie,
to jak do tego się zabrać?
gdyby był to jakiś stacjonarny sprzęt,
to idzie to wycenić po częściach patrząc na alledrogo,
a tutaj kicha nieco.

Poniżej parametry tego sprzętu,
jak na obecne czasy, sądzę, że całkiem przyzwoite.

http://www.sony.pl/product/vn-fw-series/vgn-fw21e

pozdrawiam
gadacz