Re: wycena używanego laptopa

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun, 13 Jan 2013 16:43:57 -0500

On Sun, 13 Jan 2013 22:26:17 +0100, gadacz <gadacz_usenet_at_o2.pl>
wrote:

>Witajcie,
>
>mam takie oto ustrojstwo SONY VGN-FW21E,
>i jest osoba, która go chętnie kupi,
>tylko pojęcia nie mam jak go wycenić,
>komputer kupiony w 2009 roku, - cena zakupu około 3,5-4k pln.
>na alledrogo, nie znalazłem tego modelu.(był na amazonie "used" za 450?
>ale to chyba przegięcie ;) )

przegiecie w ktora strone?
jesli uwazasz, ze 450 funtow to za malo i bedziesz chcial wiecej, to
potencjalny kupujacy, moze ci grzecznie podziekowac i kupic sobie ten
sam model na amazonie. to chyba oczywiste.
jesli uwazasz, ze 450 funtow to za duzo, to oddaj ten laptop tej
osobie za przyslowiowa flaszke i moze fama w rodzinie pojdzie, ze
jestes dobry wujek, co moze byc bezcenne.

>Podpowie ktoś z Was ile może być warty?
>Stan prawie jak ze sklepu,
>używany 1-3 razy w miesiącu,
>więcej na półce przeleżał...
>
>Oczywiście cenę mam na myśli taką,
>aby nie zedrzeć z osoby kupującej (rodzina)
>ani, żeby nie pluć sobie w twarz, że ktoś więcej za niego zapłaci.

pewnie zawsze sie taki znajdzie, wiec dla spokoju sumienia, nie
poruszaj tematu. watroba ci na dluzej starczy. <rs>