Re: Problemy z SSD

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 13 Jan 2013 21:27:38 +0100

W dniu 2013-01-13 19:23, BartekK pisze:

> No to ja mam r贸wnie偶 podobne do艣wiadczenia z OCZ z serii 3 - z
> niekt贸rymi p艂ytami (a dok艂adnie z czipsetem intela H67) padaj膮 jak muchy
> - po prostu przestaj膮 by膰 wykrywane.

U mnie Bios widza艂 dysk ale instalator Windows deklarowa艂 dysk jako
zablokowany...
Szczerze m贸wi膮c ja w艂a艣nie mam chipset Intela, co prawda P55.

> Z ~10szt agility/vertex3 kt贸re
> zamontowa艂em z takim czipsetem - pad艂y 7, z czego niekt贸re na zasadzie
> wymiany (pad艂, wstawiony nowy, nast臋pny pad艂, wstawiony nast臋pny itd).

Po jakim okresie pada艂y?

> Problem jest pono膰 nas styku kontrolera Sandforce i interfejsu sata w
> czipsecie intela, ale rozwi膮zania brak.

Kontroler Marvell. Zastanawiam si臋 nad zmian膮 kontrolera, jak Remek
zasugerowa艂.

> Problem znik艂 po zastosowaniu w tym samym miejscu SSD intela z serii
> 320/520.

Teraz mam Intela 330. Jednak偶e musz臋 przyspieszy膰 go wspomnian膮 wymian膮
kontrolera bo demonem pr臋dko艣ci w tej chwili nie jest. Boje si臋 jazd w
postaci padliwo艣ci hurtowej SSD, jak膮 do艣wiadczy艂e艣.

--
Pozdrawiam
Marek